|
|
Obecny czas: Pią, 19.04.2024, 3:57
|
Zobacz posty bez odpowiedzi | Zobacz aktywne tematy
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Autor |
Wiadomość |
RR ltd Co.
Moderator
Postów: 20830 Miejscowość: Łódź / Warszawa
Samochód: Fiat Delta 3
|
DKW Schnellaster
MODELE:
Cytuj: * F89L - 3-Gang, Zweizylindermotor mit 20 PS aus 688 ccm, 70 km/h, 750 Kg Nutzlast 2,50m Radstand / 3m für Großraumpritsche, Bauzeit 1949 - 1952. Auffälligstes optisches Merkmal: hat noch keine Kotflügel an den Radläufen * F89L - 4-Gang, Zweizylindermotor mit 22 PS aus 688 ccm, 80 km/h, 750 Kg Nutzlast 2,75m Radstand / 3m für Großraumpritsche, Bauzeit 1952 - 1954 * Typ30/F800, Zweizylindermotor mit 30 PS aus 792 ccm, 90 km/h, 800 Kg Nutzlast 2,75m Radstand / 3m für Großraumpritsche, Bauzeit 1954 - 1955 * 3=6 F800/3, Dreizylindermotor mit 32 PS aus 896 ccm, 90 km/h, 800 Kg Nutzlast 2,75m Radstand / 3m für Großraumpritsche, Bauzeit 1955 bis 1962 * F1000L Imosa, Dreizylindermotor mit 40 PS aus 981 ccm, 90 km/h, 1000 Kg Nutzlast Bauzeit 1963 - 1969 * Donau 1000, Dreizylindermotor mit 44 PS aus 981 ccm, 100 km/h, 1060 Kg Nutzlast 2,40m Radstand, Bauzeit 1963 - ?
http://www.dkw-schnellaster.de
http://www.autosite.se, http://www.dyna.co.za, http://www.bestattungswagen-literaturarchiv.de, http://www.auto-union-veteranen-club.de
_________________ Fanpage SamochodySwiata.pl || Mój Instagram
|
Wto, 10.07.2007, 18:42 |
|
|
marcello
Postów: 3271 Miejscowość: Zewsząd
Samochód: Opel Astra 1,6
|
Zawsze strasznie podobał mi się "pyszczek" tego pojazdu
_________________ "Był las nie było was, będzie las nie będzie was"
Prymas Wyszyński
|
Wto, 10.07.2007, 20:20 |
|
|
Konradek
Postów: 1156 Miejscowość: Jaworzno
Samochód: Opel Corsa D 1.3CDTI
|
Świetne auto Szczególnie podoba mi sie ten żółto-niebieski
_________________ 05.07.2007r. - kat. B 16.10.2010r. - Instruktor nauki jazdy kat.B kat.C - 14.09.2012r. kat.D - 20.02.2012r. kat.C+E - w trakcie
|
Wto, 10.07.2007, 21:10 |
|
|
ixxos
Postów: 4056 Miejscowość: tu i tam....
|
a ja nigdy takiego nie widziałem - ale ciekawa konstrukcja
silnik z przodu, kabina przesunięta do tyłu -- jeden z pierwowzorów nowoczesnych dostawczaków
_________________ A co to ??" "A po co ??" " A dlaczego ??" :
|
Śro, 11.07.2007, 6:03 |
|
|
MaddDogg
Postów: 4102 Miejscowość: Jelenia Góra
Samochód: Nadal ich za mało..
|
Bardzo ładny, śmieszny dostawczak Widziałem go chyba raz w życiu
_________________ S T A N C E | W O R K S
|
Śro, 11.07.2007, 8:17 |
|
|
Szakall69
Postów: 5892 Miejscowość: Kraków
Samochód: Audi A3 1.8 `98
|
pierwszt raz go widze i robi ciekawe wrazenie swiatla z przodu smiesznie wygladaja
|
Czw, 12.07.2007, 18:19 |
|
|
kulikowski
Postów: 7459 Miejscowość: Warszawa
|
Zapomniany niezwykły klasyk ... AFAIK zrobiony na płycie modelu osobowego (F89).
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Nie, 15.07.2007, 1:56 |
|
|
kulikowski
Postów: 7459 Miejscowość: Warszawa
|
Re: DKW Schnellaster
(C) Wikipedia (C) Cartype.com (C) Blog.bbt4vw.com (C) Volkszone.com (C) The-blueprints.com (C) Thetruthaboutcars.com FILM:http://www.youtube.com/watch?v=2VGgTnhDyYs(C) Youtube.com Dane techniczne Okres produkcji: 1949-1962 Silnik: dwusuwowy, rzÄ™dowy, 2- lub 3-cylindrowy, umieszczony z przodu Pojemność skokowa: 688 ccm później 792 ccm później 896 ccm Ĺšrednica cylindra: 76,0 mm później 78,0 mm później 71,0 mm Skok tĹ‚oka: 76,0 mm później 83,0 mm później 76,0 mm Moc maksymalna: 15 kW (20 KM) przy 3600 obr/min lub 16 kW (22 KM) przy 4000 obr/min (od 1952) później 22 kW (30 KM) później 24 kW (32 KM) (od 1955) Skrzynia biegĂłw: manualna 3- lub 4-biegowa DĹ‚ugość: 3930-4177 mm Szerokość: 1550-1670 mm Rozstaw osi: 2500-3000 mm Masa wlasna: 915-1161 kg Ĺadowność: 735-800 kg Masa caĹ‚kowita: 1650-1980 kg Pojemność zbiornika paliwa: 30-32 l PrÄ™dkość maksymalna: 60 kmh później 70-80 km/h (C) Wikipedia Cartype.com Blog.bbt4vw.com Volkszone.com The-blueprints.com Thetruthaboutcars.com Youtube.com
_________________ no i jest! Solidarni z Ukrainą
|
Pią, 10.06.2011, 16:13 |
|
|
Alfisti4ever
Postów: 8586 Miejscowość: Wrocław
Samochód: Włoski
|
Re: DKW Schnellaster
Bardzo sympatyczny Kij od miotły, do zmiany biegów jest najlepszy
_________________ Alfa Romeo - la meccanica delle Emozioni Dźwięk V6 Busso o poranku, jak espresso dla uszu! La vita è troppo corta per non guidare italiano!
Why can't we just love everybody and judge them by the car they drive?
|
Pią, 10.06.2011, 23:52 |
|
|
|
Strona 1 z 1
|
[ 9 posty(ów) ] |
|
Kto jest online |
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 12 gości |
|
Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum Nie możesz edytować swoich postów na tym forum Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum
|
| |