FILM:http://www.youtube.com/watch?v=DV-ERkY7S_sJeden z egzemplarzy był użytkowany przez prezydenta Czechosłowacji Tomasza G. Masaryka.
Dane techniczne: Producent: Tatra, Koprzywnica, Czechosłowacja
Okres produkcji: 1930-1938
Wyprodukowanych: 25 egz.
Konstruktor: Hans Ledwinka
Nadwozie: 2-drzwiowy kabriolet, 6-miejscowy (10 egz.)
4-drzwiowa limuzyna, 6-miejscowa (14 egz.)
4-drzwiowy landaulet, 6-miejscowy
Silnik: widlasty, 12-cylindrowy o kącie rozwarcia 65°, SV, chłodzony cieczą
Układ zasilania: gaźnik Zenith Invers 36 DV 1
Kolejność zapłonu: 1-12-5-8-3-10-6-7-2-11-4-9
Pojemność skokowa: 5990 ccm
Średnica cylindra: 75 mm
Skok tłoka: 113 mm
Moc maksymalna: 120 KM (88 kW) przy 3000 obr./min
Stopień sprężania: 5,2
Skrzynia biegów: ZF mechaniczna 4-biegowa
Układ napędowy: silnik umieszczony wzdłużnie z przodu, napędza koła tylne
Hamulce: hydrauliczne dwuobwodowe ATE Lockheed na wszystkie koła, hamulec ręczny mechaniczny
Koła: 6,50×20"
Długość: 5200 mm
Szerokość: 1800 mm
Wysokość: 1700 mm
Rozstaw osi: 3800 mm
Rozstaw kół przednich: 1450 mm
Rozstaw kół tylnych: 1450 mm
Masa własna: 2400 kg
Prędkość maksymalna: 140 km/h
Zużycie paliwa: 25-30 L/100 km
Cena: 195 000 CSK (limuzyna)
200 000 CSK (cabriolet)
(C) Conceptcarz.com
Skyscrapercity.com
Wikimedia.org
Tatraportal.sk
Eurooldtimers.com