



(C) Wikipedia
















(C) Conceptcarz.com

(C) Histomobile.com





(C) Flickr.com

(C) Carblueprints.info

(C) Rumors.automobilemag.com

(C) Rotativementvotre.org
FILM:http://www.youtube.com/watch?v=GlNJSQCJedY(C) Youtube.com
Cytuj:
Citroën M35 to coupé oparte na Ami 8, wyposażone w silnik Wankla i hydropneumatyczne zawieszenie. Produkcją nadwozi zajmowała się w latach 1969-1971 firma Heuliez.
Montowany podłużnie silnik Wankla o nominalnej pojemności 995 cm³ generował moc 49 bhp. Według danych fabrycznych samochód dorównywał osiągami Morrisowi 1300[1]. Silniki dostarczane były przez utworzoną w 1967 przy współpracy NSU i Citroëna firmę Comotor.
M35 był raczej pojazdem eksperymentalnym niedostępnym w oficjalnej sprzedaży – dostarczany był lojalnym klientom Citroëna w celach testowych.
Dane techniczne Producent: Citroën, Francja
Okres produkcji: 1969–1971
Wyprodukowanych: 267 szt.
Typy nadwozia: 2-drzwiowe coupé
Silniki: Comotor, z tłokiem obrotowym (typu Wankla), umieszczony z przodu
Pojemność: 995 ccm
Moc maksymalna: 36 kW (49 KM) przy 5500 obr/min
Maksymalny moment obrotowy: 70 Nm przy 2745 obr/min
Skrzynia biegĂłw: manualna 4-biegowa
Napęd: przedni
Długość: 4050 mm
Szerokość: 1555 mm
Wysokość: 1350 mm
Rozstaw osi: 2400 mm
Masa własna: 815 kg
Prędkość maksymalna: 144 km/h
Przyspieszenie 0-100 km/h: 19,0 s
(C) Wikipedia
Conceptcarz.com
Histomobile.com
Flickr.com
Carblueprints.info
Rumors.automobilemag.com
Rotativementvotre.org
Youtube.com