Obecny czas: Nie, 22.07.2018, 2:16




Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 
2017 Renault Megane RS/Trophy 
Autor Wiadomość
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23550
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post 2017 Renault Megane RS/Trophy
Salon samochody we Frankfurcie zasypał nas nowościami. To kolejna z nich. Uważany za jedno z najlepszych hothatchy na rynku. Najnowsze Megane RS. Do napędu posłuży silnik, który używany będzie również w Alpine A110. To jednostka benzynowa z turbodoładowaniem o pojemności 1.8 litra i mocy 280 KM oraz 390 Nm. RS będzie seryjnie wyposażone w układ czterech skrętnych kół 4Control.
Moc będzie przenoszona na przednie koła poprzez 6 biegowy automat EDC bądź 6 biegowy manual. Do wyboru będą też dwa typy zawieszenia - Sport oraz Cup. Nadwozie poszerzono o 45 mm z przodu oraz 60 mm z tyłu.
Renault potwierdziło również jeszcze mocniejszą wersje Trophy o mocy 300 KM i 400 Nm. Debiut jeszcze w tym roku.

ImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Źródło: carscoops.com

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Śro, 13.09.2017, 17:28
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 778
Miejscowość: Gliwice / Lubliniec
Samochód: Audi A4
Post Re: 2017 Renault Megane RS
Clio RS 16 wygląda lepiej zewnętrznie niż ten Megane RS , po takim aucie spodziewam sie aby bardziej sie wyróżniał od zwykłego

_________________
Live ist brutal in zasadzkas


Czw, 14.09.2017, 10:13
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 859
Samochód: Citroen C5 2.0i 16v
Post Re: 2017 Renault Megane RS
Moim zdaniem wygląda dobrze. Ale zdecydowanie jemu już nie pasuje ten renówkowo żółty kolor.... w błękicie z GT wyglądałby lepiej. Albo... w jakimś matowym ;)


Sob, 16.09.2017, 8:28
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 921
Samochód: DS3 '14
Post Re: 2017 Renault Megane RS
Ten oranż to chyba miał być taki memorial od koloru gen 2 :roll: Od samego początku nie podoba mi się obecna generacja Megane, ani zewnętrznie, ani w środku. Mam z nim ten sam problem co z obecnym (i leciwym) C4 II, jest zbyt niemiecki, linia boczna jest nudna jak flaki z olejem, a w tej sportowej wersji (która niewiele na pierwszy rzut oka różni się od GT) brakuje chociaż większego spojlera.


Sob, 16.09.2017, 9:22
Profil
Awatar użytkownika

Postów: 299
Miejscowość: Warszawa
Samochód: Peugeot 306
Post Re: 2017 Renault Megane RS
Bardzo żałuję, że obecna generacja Megane nie ma wersji 3D, bo jednak w wersji RS dwie pary drzwi trochę psują sportowe postrzeganie tego modelu patrząc z boku. Poza tym mnie ta wersja się podoba - zwłaszcza te światła w zderzakach z logo Renault Sport. Pomysłowe i buduje klimacik :)

_________________
Zapraszam na Autoblog24, gdzie znajdziesz najświeższe wieści o Top Gear, propozycje fajnej muzyki do samochodu i wiele więcej :)
http://autoblog24.pl/


Pon, 25.09.2017, 21:11
Profil

Postów: 2403
Samochód: Grande Punto 1.2
Post Re: 2017 Renault Megane RS
Niestety obecnie mało kto kupuje wersje trzydrzwiowe, bo nawet auto o sportowych ambicjach ma być przede wszystkim praktycznie i rodzinne. ;) Nawet VAG w kolejnych generacjach ma zamiar stopniowo wycofywać trzydrzwiowe modele.

Co do tej Meganki to wygląda fajnie chociaż ten centralny wydech niespecjalnie mi podchodzi.


Śro, 27.09.2017, 10:09
Profil
Moderator
Awatar użytkownika

Postów: 23550
Miejscowość: Bydgoszcz
Samochód: Opel Astra II
Post Re: 2017 Renault Megane RS/Trophy
Dziesięć miesięcy po premierze Renault Megane RS francuski producent zaprezentował długo zapowiadaną odmianę Trophy.

Mocniejszą o 20 KM wersje z zewnątrz najłatwiej będzie rozpoznać po dedykowanych 19 calowych felgach z oponami Bridgestone Potenza S001 czy choćby napisie "Trophy" na przednim zderzaku.

Nie o wygląd jednak chodzi w najmocniejsze odmianie Meganki. Szereg zmian został wprowadzony od strony mechanicznej. Przede wszystkim dzięki nowej turbinie oraz układowi wydechowemu moc silnika 1.8 TCe wzrosła do 300 KM. Moment obrotowy w wersji manualnej - 400 Nm, w wersji ze skrzynią automatyczną EDC - 420 Nm. Sprint do setki wersji Trophy poprawił się o 0.1 s (5.7s). Prędkość maksymalna wzrosła do 260 km/h. Zawieszenie zostało usztywnione pod wieloma względami. Zastosowano sztywniejszy o 10 % stabilizator, o 25 % sztywniejsze amortyzatory oraz o 30 % sztywniejsze sprężyny. Przednia oś wyposażona została w mechanizm różnicowy natomiast o hamowanie dba nowy system hamulcowy Brembo, który nie dość, że zapewni lepsze hamowanie to jest lżejszy o niecałe 2 kg od wersji RS.

Pierwsze egzemplarze zjadą z taśmy pod koniec tego roku.

ImageImageImageImageImageImageImageImageImage

Źródło: motor1.com

_________________
Moderator nie nabija postów - Moderator ma wiele do powiedzenia.


Czw, 19.07.2018, 23:57
Profil
Wyświetl posty z poprzednich:  Sortuj według  
Napisz nowy temat Odpowiedz  [ 7 posty(ów) ] 


Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości


Nie możesz zakładać nowych tematów na tym forum
Nie możesz odpowiadać w tematach na tym forum
Nie możesz edytować swoich postów na tym forum
Nie możesz usuwać swoich postów na tym forum

Szukaj:
Skocz do:  


Wszelkie sugestie, opinie i uwagi proszę kierować na adres: administrator(at)samochodyswiata(dot)pl

Powered by phpBB3 © 2003-2018