Cytuj:
Odważnie zaprojektowany model spod znaku szewrona jest coraz bliżej podium w rankingu topowych graczy na rynku nowych osobówek we Francji.
Od początku bieżącego roku nowy Citroen C3 zebrał na rodzimym rynku francuskim prawie 22 600 rejestracji. To przeszło 30% łącznego wyniku, jakim w segmencie osobówek może pochwalić się cała marka z logiem szewrona.
W zestawieniu modeli za kwiecień C3 zapewnił sobie wysokie miejsce #5, notując minimalną stratę do zajmującego jedną pozycję wyżej Peugeot 308. Dla porównania, w rankingu marcowym reprezentant ze stajni Citroena był "dopiero" na miejscu #6.
Analitycy podkreślają, że o popularności Citroena C3 nad Sekwaną obecnie decydują przede wszystkim rejestracje przypadające na osoby prywatne. Za to w segmencie klientów instytucjonalnych wspomniany gracz ma jeszcze duży potencjał wzrostu.
Kilka dni temu centrala marki poinformowała natomiast, że w dorobku nowego C3 jest już na rynku europejskim przeszło 100 000 sprzedanych egzemplarzy. Aktualnie dostępne dane wskazują ponadto na wysoki udział klientów indywidualnych, którzy przesiedli się do Citroena z auta innej marki (60%).
samar.pl