Forum dotyczące samochodów seryjnych, produkowanych obecnie (choćby w ilościach śladowych) bądź oficjalnie zaprezentowanych
Wto, 05.01.2016, 12:21
Wow, ale ciekawy design! Tak świeży, tak nowy!
...
Jedno można im przyznać - mimo większych rozmiarów na zdjęciach wydaje się być nawet chyba mniejsza niż poprzednik. A może to tylko złudzenie, z powody podobieństwa do C-klasy. A może to są jednak zdjęcia C-klasy? Ehh
Wto, 05.01.2016, 13:54
Ta deska rozdzielcza z tym ekranem jest wstrętna. W ogóle zegary na wyświetlaczach są brzydkie, ale tutaj to już przegięcie, wygląfa to najzwyczajniej tandetnie.
Reszty auta nie komentuję, bo jak ktoś chce znać moją opinię, zajrzy do wątku z C-klasą i doda sobie do tego przysłówek "znowu"...
Wto, 05.01.2016, 14:28
Ale im się pośpieszyło z tym liftingiem, szkoda tylko, że nie pokazali kombi, bo liczyłem, że zrobią coś z tym tragicznym tyłem. Widzę, że wnętrze za to sknocili bardziej niż lifting zewnętrzny.
Ciekawe jak będzie wyglądać nowa e klasa, bo patrząc na to co ostatnio wyczynia mercedes ze stylistyką czuję, że będzie kaszana.
Edit: cały czas byłem przekonany, że to lifting c klasy. Sami więc widzicie co to oznacza...
Jestem rozczarowany.
Ostatnio edytowany przez
rocker1, Wto, 05.01.2016, 16:32, edytowano w sumie 1 raz
Wto, 05.01.2016, 15:44
Bardzo ładny, szkoda tylko że tak bardzo podobny do C i S.
Wto, 05.01.2016, 16:08
Mnie się też podoba, aczkolwiek mogli go trochę odróżnić na tle palety modeli.
Wto, 05.01.2016, 16:10
Dokładnie. Z zewnątrz prezentuje się ładnie, ale szkoda, że nie wyróżnia się w żaden sposób na tle C i S-klasy.
Wnętrze wolę przemilczeć, bo delikatnie mówiąc nie jestem fanem meblościanki z dwoma ekranami.
Wto, 05.01.2016, 17:17
Zero zaskoczenie, wszystko już gdzieś było (najwięcej w c-klasie). Wygląda trochę garbato,mniej zgrabnie niż model C, ale przynajmniej widać że jest luksusowy. Wnętrze mi się nie podoba, po prostu przeginają z tymi tabletami.
Wto, 05.01.2016, 19:56
Recykling części karoseryjnych pełną gembą
Wto, 05.01.2016, 21:07
Wygląda podobnie do Klasy C, tylko moim zdaniem trochę brzydziej, bo przez większą "budę" światła z przodu i z tyłu zdają się gorzej komponować z resztą karoserii. Szkoda, bo obecna Klasa E była bardzo ładna i zdecydowanie bardziej charakterystyczna.
Śro, 06.01.2016, 9:55
W końcu ten design trafił na odpowiedni rozmiar
C Klasa wygląda na przymałą a S Klasa za bardzo rozdęta jest, więc E Klasa ma w sumie wszystko co trzeba
Mogłaby wyglądać ciekawiej ale skoro klienci tego chcą to trudno
Śro, 06.01.2016, 12:33
Wnętrze z naciągniętą nad tablet deską wygląda koszmarnie. Zdecydowanie lepiej prezentuje się "dokładany" wyświetlacz w nowych Audi.
Śro, 06.01.2016, 12:40
Mnie akurat taki styl się podoba - wolę go niż wyglądający na doczepiony trochę na siłę ekran np. w CLA/GLA. Muszę jednocześnie przyznać, że wysuwane ekrany w Audi jeszcze lepiej się prezentują
Śro, 06.01.2016, 19:41
A propos rozróżniania...
Mi osobiście wpada w gusta, wnętrze niemal idealne
.
Śro, 06.01.2016, 20:08
Dobry argument, PiasQ.
Śro, 06.01.2016, 21:07
Obecny styl Mercedesa bardzo mi się podoba chociaż szkoda, że od C do S klasy są tak podobne. Ostatnio patrząc od przodu wziąłem C klase za S...teraz to już w ogóle nie rozróżnie.
Czw, 07.01.2016, 1:40
Ja osobiście liczyłem na troszeczkę mocniej zarysowane kanty czy cokolwiek. Auto oczywiście nie wygląda źle, ale dla mnie Mercedesy zaczęły już od A klasy mieć te sam problem co do niedawna miało Volvo - powoli robią się "ciągutami", a taki design, mimo że niebrzydki, dosyć szybko męczy.
W212 i tak mi się dalej bardziej podoba.
Sob, 09.01.2016, 17:28
Masz na myśli Volvo z czasów V60/XC60? Moim zdaniem design zastosowany np. w S90 szybko się nie znudzi, a jego eleganckie linie i za 10 lat będą się podobać
Sob, 09.01.2016, 23:22
MrWahacz napisał(a):Masz na myśli Volvo z czasów V60/XC60? Moim zdaniem design zastosowany np. w S90 szybko się nie znudzi, a jego eleganckie linie i za 10 lat będą się podobać
Tak i zgadzam się
Sob, 19.03.2016, 21:10
Mercedes-Benz E43 AMGPod koniec marca zadebiutuje Mercedes klasy E w wersji AMG. Na pierwszy ogień idzie najsłabsza odmiana E43 4MATIC
Nowy Mercedes klasy E zadebiutował oficjalnie podczas styczniowego Salonu Samochodowego w Detroit. Na kolejnych amerykańskich targach, tym razem w Nowym Jorku, zobaczymy wersję AMG. Już 25 marca Mercedes-AMG zaprezentuje bazową odmianę E43 4MATIC.
Pod maską usportowionej klasy E pracuje 3-litrowa, podwójnie doładowana V-szóstka o mocy 396 KM i 520 Nm maksymalnego momentu obrotowego, który jest dostępny przy 2500 obrotów na minutę. Jednostka V6 współpracuje z 9-stopniową automatyczną skrzynią biegów 9G-Tronic. Zgodnie z nazwą moc trafia na wszystkie cztery koła za sprawą napędu 4MATIC. Jak wyglądają osiągi AMG E43?
0-100 km/h - 4,6 sekundy
Prędkość maksymalna - 250 km/h (ograniczona elektronicznie)
Mercedes klasy E został wyposażony w sportowe, wyczynowe hamulce. W standardzie znajdzie się także wielokomorowe zawieszenie pneumatyczne AIR BODY CONTROL. Za sprawą systemu DYNAMIC SELECT kierowca będzie mógł wybrać jeden z kilku trybów jazdy. Przykładowo: Comfort, Sport i Sport Plus.
Mercedes-AMG E43 4MATIC w czarnym lakierze, w jakim pozuje do pierwszych zdjęć prezentuje się bardzo elegancko. Wręcz dyskretnie. Gdyby nie cztery duże końcówki wydechu z tyły można by się nie zorientować, że pod maską limuzyny drzemie V-szóstka i blisko 400 KM mocy. Standardowo E43 stoi na ciemnych, 19-calowych, pięcioramiennych felgach AMG. W opcjach znajdziemy jeszcze dwukolorowe dwudziestki. W środku delikatne zmiany - sportowa kierownica, czerwone przeszycia, aluminiowe nakładki na pedały czy czerwone pasy bezpieczeństwa.
W Europie Mercedes rozpocznie przyjmowanie zamówień już w czerwcu. Na drogi pierwsze E43 powinny wyjechać we wrześniu. Kierowcy w Stanach poczekają trochę dłużej - za Oceanem rynkowa premiera przewidziana jest na początek 2017 r.
Źródło: moto.pl Filip Trusz
Źródło: worldcarfans.com
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.